Browsing by Author Tussana Siputta

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2CONDITIONS OF ADMINISTRATION BY USING INFORMATION TECHNOLOGY OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS UNDER THE PHICHIT SECONDARY EDUCATIONAL  SERVICE AREA OFFICE.PRARIDA SUDSANGUAN; ประริดา สุดสงวน; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
3CONDITIONS AND GUIDELINES FOR STEM LEARNING MANAGEMENT IN EDUCATIONAL INSTITUTION UNDER THE PHICHIT SECONDARY EDUCATION  SERVICE AREA OFFICE.BODIN SUKPAT; บดินทร์ สุขแพทย์; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
3LEADERSHIP IN THE DIGITAL AGE OF SCHOOL ADMINISTRATOR UNDER THE NAKRONSAWAN SECONDARY EDUCATION SERVICE AREA OFFICE.KANYAPAK JUTAPONLAKUL; กัญญาภัค จูฑพลกุล; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2Process of Internal Supervision in School to Promote Teachers' Learning Management under Kamphaengphet Primary Educational Service Area Office 1PORNNAPA WATNOI; พรนภา วัดน้อย; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2STATE AND GUIDELINES FOR EARLY CHILDHOOD EDUCATION MANAGEMENT FOLLOW THE STANDARDS OF THE DEVELOPMENT SITE NATIONAL EARLY CHILDHOOD DEVELOPMENT CENTER UNDER THE LOCAL GOVERNMENT ORGANIZATION IN PHITSANULOK PROVINCE.SUPHANSA HUNTHONG; สุพรรษา หุ่นทอง; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
3State and guidelines for teacher’s operation approach that provides learning experiences and playing to develop early childhood according to National Standard for Early Childhood of Child Development Center,Lomsak local government organization, Petchaboon provinceYUPARAT KONGJEEN; ยุพารัตน์ กงจีน; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2State, problems and guidelines for the budget administration according to good  governance Principles in Educational  Institutions under the Secondary Educational Service Area OfficeWIPANEE TIAMJAN; วิภาณี เทียมจันทร์; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2State, Problems and Guidelines for the Management of Supplies According to the Principles of Good Governance School Administrators Under the Phichit Primary Educational Service Area Office 1WANDEE KETKAEW; วันดี เกตุแก้ว; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2STATE, PROBLEMS  AND GUIDELINES FOR PERSONNEL  MANAGEMENT  ACCORDING TO THE PRINCIPLES OF GOOD   GOVERNANCE OF ADMINISTRATORS   OF EDUCATIONAL  INSTITUTIONS UNDER THE SUKHOTHAI PRIMARY  EDUCATIONAL  SERVICE  AREA OFFICE 1VERACHAI TUPRUANG; วีระชัย ธูปเรือง; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2STATE AND GUIDELINES OF CURRICULUM MANAGEMENT IN SCHOOL UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE PHITSASNATEULOKCHANAPHON MEKDEE; ชนาพร เมฆดี; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2A Study of Community Participation in Management of School Operation under The Second Educational Service Area Office PhichitNAWARAT SEANGPO; นวรัตน์ แสงโพธิ์; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2A STUDY OF STRATEGIC MANAGEMENT OF SCHOOLS UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE PHICHITNATTHAPORN LAMAIKHAE; ณัฐพร ละม้ายแข; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2567การพัฒนาคุณลักษณะอันพึงประสงค์ของครูในสถานศึกษาขั้นพื้นฐานบนพื้นที่สูงในถิ่นทุรกันดารNachanan Prasertsuk; ณชานันท์ ประเสริฐสุข; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565การศึกษาสภาพและแนวทางการสร้างทีมงานของหัวหน้ากลุ่มสาระการเรียนรู้โรงเรียนมัธยมศึกษา จังหวัดพิษณุโลกLanna Plangsrirat; ลัลนา ปลั่งศรีรัตน์; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565การศึกษาสมรรถนะและแนวทางการพัฒนาสมรรถนะดิจิทัลของครูในสถานศึกษา สำนักงานเขตพื้นที่ประถมศึกษาอุตรดิตถ์ เขต 1Pataraporn Yaowarat; ภัทราพร เยาวรัตน์; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565ความต้องการจำเป็นและแนวทางการบริหารงานวิชาการเพื่อยกระดับคุณภาพการศึกษาสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาพิษณุโลก เขต 1Thunyaporn Sungmuang; ธันยาภรณ์ สังข์เมือง; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565ความต้องการจำเป็นและแนวทางการพัฒนาทางการพัฒนาสมถรรนะการจัดการเรียนรู้ของครูผู้สอนภาษาอังกฤษ สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษา สุโขทัย เขต 2/Kedsarin Loilert; เกศริน ลอยเลิศ; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565ความต้องการจำเป็นและแนวทางการพัฒนาสมถรรนะมุ่งผลสัมฤทธิ์ของผู้บริหารสถานศึกษา สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาตาก เขต 1Supaporn Tavala; สุภาภรณ์ ทะวะละ; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565สภาพและแนวทางการบริหารหลักสูตรสถานศึกษาในโรงเรียนขยายโอกาส สังกัดสำนักงานเขจพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาตาก เขต 1Tharida Sakolpattarasakun; ธาริดา สกลภัทรสกุล; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th
2565สภาพและแนวทางการพัฒนาทักษะการสื่อสารภาษาอังกฤษตามกรอบความสามารถภาษาอังกฤษที่เป็นสากลของครูผู้สอนในโครงการห้องเรียนพิเศษภาษาอังกฤษสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษาเพชรบูรณ์Suratsawadee Saobuppha; สุรัสวดี เสาว์บุปผา; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; Naresuan University; Tussana Siputta; ทัศนะ ศรีปัตตา; tatsanas@nu.ac.th; tatsanas@nu.ac.th