คณะศึกษาศาสตร์ Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 627
< previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
26Problem based Learning Management in the Context of COVID-19 Pandemic for Developing Mathematical Connection Skills in Data Presentation Topic of Grade 6 StudentsRATI PITIJA; รติ ปิติจะ; Thitiya Bongkotphet; ธิติยา บงกชเพชร; Naresuan University; Thitiya Bongkotphet; ธิติยา บงกชเพชร; thitiyab@nu.ac.th; thitiyab@nu.ac.th
3The Development of English Reading Comprehension using KWL-Plus technique with the local supplementary reading material of Sukhothai for Grade 11 students at Krainaiwittayakhom Rachamangkhalapisek School, Sukhothai ProvinceMATSARIN CHUMINJAK; มัสริน ชุ่มอินจักร์; Suphornthip Thanaphatchottiwat; สุพรทิพย์ ธนภัทรโชติวัต; Naresuan University; Suphornthip Thanaphatchottiwat; สุพรทิพย์ ธนภัทรโชติวัต; suphornthipt@nu.ac.th; suphornthipt@nu.ac.th
26The Development of learning activities based on the Orton-Gillingham concept  to enhance the ability to read Thai for grade 1  studentsWarunya Kaptoom; วรัญญา กาพย์ตุ้ม; Wichian Thamrongsotthisakul; วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล; Naresuan University; Wichian Thamrongsotthisakul; วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล; wichianth@nu.ac.th; wichianth@nu.ac.th
3DEVELOPMENT OF READING COMPREHENSION SKILL FOR MATTAYOM 3 STUDENTS USING THE KWLH – PLUS TECHNIQUE WITH INFOGRAPHICSMANATSANAN INTAJAK; มนัสนันท์ อินต๊ะจักร; Krittayakan Topithak; กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์; Naresuan University; Krittayakan Topithak; กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์; krittayakant@nu.ac.th; krittayakant@nu.ac.th
3COOPERATIVE GROUP LEARNING MANAGEMENT BETWEEN TAI TECHNIQUE AND CARTOON LESSONS TO IMPROVE WRITTEN COMMUNICATION SKILL OF PRATHOMSUKSA 3 STUDENTSNUTTHICHA LIMTHONG; นัทธิชา ลิ้มทอง; Krittayakan Topithak; กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์; Naresuan University; Krittayakan Topithak; กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์; krittayakant@nu.ac.th; krittayakant@nu.ac.th
3Developing Lecture Writing Skills of Students by CIRC Collaborative Learning Techniques and Writing Skills Practice ExerciseNUNTIKA WONGYAIKHAM; นันทิกา วงค์ใยคำ; Kanchana Witchayapakorn; กาญจนา วิชญาปกรณ์; Naresuan University; Kanchana Witchayapakorn; กาญจนา วิชญาปกรณ์; kanchanaw@nu.ac.th; kanchanaw@nu.ac.th
26Factors Affecting to Quality Assurance Success of Education Criteria for Performance Excellence (EdPEx)PORNPAT KESAPORN; พรภัทร เกษาพร; Aumporn Lincharoen; เอื้อมพร หลินเจริญ; Naresuan University; Aumporn Lincharoen; เอื้อมพร หลินเจริญ; aumpornli@nu.ac.th; aumpornli@nu.ac.th
3AN ACTION RESEARCH ON DEVELOPING GRADE 7 STUDENT’S MATHEMATICAL LITERACY THROUGH MATHERMATICAL MODELING IN TOPIC OF RATIOBENCHARAT KHWANKHONG; เบญจรัตน์ ขวัญคง; Wanintorn Poonpaiboonpipat; วนินทร พูนไพบูลย์พิพัฒน์; Naresuan University; Wanintorn Poonpaiboonpipat; วนินทร พูนไพบูลย์พิพัฒน์; wanintorns@nu.ac.th; wanintorns@nu.ac.th
26Factors Affecting Distance Learning Success for students under vocational education, Chainat ProvincePORAYA SUWANNASIT; ปอรยา สุวรรณสิทธิ์; Namthip Ongrardwanich; น้ำทิพย์ องอาจวาณิชย์; Naresuan University; Namthip Ongrardwanich; น้ำทิพย์ องอาจวาณิชย์; namthipo@nu.ac.th; namthipo@nu.ac.th
3THE HANDS-ON LEARNING IMPLIMENTATION AND MATHEMATICAL TASKS TO ENHANCE GRADE 3 STUDENT’S MATHEMATICS IN EVERYDAY LIFE COMPETENCY ON MONEY AND RECORD OF INCOME AND EXPENSESPAYOM KUNSONG; พยอม กุลสง; Wanintorn Poonpaiboonpipat; วนินทร พูนไพบูลย์พิพัฒน์; Naresuan University; Wanintorn Poonpaiboonpipat; วนินทร พูนไพบูลย์พิพัฒน์; wanintorns@nu.ac.th; wanintorns@nu.ac.th
3The Development Reading Comprehension Achievement of Matthayomsuksa 1 students By Skill Practice with the 9 Question TechniqueNIPHAPHAN THONGSAWANG; นิภาพรรณ ทองสว่าง; Omthajit Pansri; อ้อมธจิต แป้นศรี; Naresuan University; Omthajit Pansri; อ้อมธจิต แป้นศรี; omthajitp@nu.ac.th; omthajitp@nu.ac.th
3THE DEVELOPMENT OF ACHIEVEMENT IN THAI LITERATURE“KAP HOR KHLONGPRAPHATTHANTONGDANG” BY  LEARNING MANAGEMENT  WITH CCT- THINKING SCHOOL MODEL AND COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION (CAI.) THROUGH THE APPLICATION ON MOBILE PHONE FOR MATTHAYOMSUKSA 2 STUDENTSNOPPHARAT KHONGKHON; นพรัตน์ คงคอน; Songphop Khunmathurot; ทรงภพ ขุนมธุรส; Naresuan University; Songphop Khunmathurot; ทรงภพ ขุนมธุรส; songphopk@nu.ac.th; songphopk@nu.ac.th
3A COMPARISON OF ACHIEVEMENT IN THAI LITERATURE "VEJSANDORNSHADOK (MATSEEEPISODE)" OF MATTAYOMSUKSA 5 STUDENTS TAUGHT BY INQUIRY METHOD (5E) AND MULTIMEDIANATTHASIT THAWORN; ณัฐศิษฏ์ ถาวร; Kanchana Witchayapakorn; กาญจนา วิชญาปกรณ์; Naresuan University; Kanchana Witchayapakorn; กาญจนา วิชญาปกรณ์; kanchanaw@nu.ac.th; kanchanaw@nu.ac.th
3THE DEVELOPMEMT OF ACHIEVEMENT ON TYPES OF WORDS IN THAILANGUAGE BY USING GAME BASED LEARING AND BOARD GAMES FOR GRADE 3 STUDENTSNAWARAT DANGTHUNG; นวรัตน์ แดงทุ่ง; Namthip Ongrardwanich; น้ำทิพย์ องอาจวาณิชย์; Naresuan University; Namthip Ongrardwanich; น้ำทิพย์ องอาจวาณิชย์; namthipo@nu.ac.th; namthipo@nu.ac.th
3THE DEVELOPMENT OF ENGLISH INSTRUCTIONAL PACKAGE FOR ENHANCING THE KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING ON PARTS OF SPEECH FOR PRATOMSUKSA 6 STUDENTS, ANUBANPANGMAKHA SCHOOL, KAMPHAENG PHETNUTTANICH WONGSITTHIPORNRUNG; ณัฏฐนิช วงศ์สิทธิพรรุ่ง; Suphornthip Thanaphatchottiwat; สุพรทิพย์ ธนภัทรโชติวัต; Naresuan University; Suphornthip Thanaphatchottiwat; สุพรทิพย์ ธนภัทรโชติวัต; suphornthipt@nu.ac.th; suphornthipt@nu.ac.th
26Stakeholder-based Evaluation of the Eco-Printing Training Workshop ProjectTattariya Ruankam; ทัตทริยา เรือนคำ; Saifon Vibulrangson; สายฝน วิบูลรังสรรค์; Naresuan University; Saifon Vibulrangson; สายฝน วิบูลรังสรรค์; saifonv@nu.ac.th; saifonv@nu.ac.th
3Promoting algebraic thinking for Fourth-grade students according to performance level by integrating model method approach and TAI Cooperative learning approachCHINNAPOP HAKAEW; ชินภพ หาแก้ว; Artorn Nokkaew; อาทร นกแก้ว; Naresuan University; Artorn Nokkaew; อาทร นกแก้ว; artornn@nu.ac.th; artornn@nu.ac.th
3DEVELOPMENT OF COMMUNICATION WRITING ABILITY’S GRADE 6 STUDENTS WITH CREATIVITY-BASED LEARNING TECHNIQUE AND GAMECHUTIMA WALUMAS; ชุติมา เวฬุมาศ; Kanchana Witchayapakorn; กาญจนา วิชญาปกรณ์; Naresuan University; Kanchana Witchayapakorn; กาญจนา วิชญาปกรณ์; kanchanaw@nu.ac.th; kanchanaw@nu.ac.th
26Online Learning Development of Phenomenon-based Learning and Reflective Thinking to Develop Empathy in Cyberbullying for Grade 12 StudentsYanatip Wongsupa; ญาณาธิป วงศ์สุภา; Wichian Thamrongsotthisakul; วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล; Naresuan University; Wichian Thamrongsotthisakul; วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล; wichianth@nu.ac.th; wichianth@nu.ac.th
3THE DEVELOPMENT OF CRITICAL READING ABILITY OF MATHAYOMSUKSA 3 STUDENTS BY PHENOMENON BASED LEARNING  WITH  SIX THINKING HATCHADAPRON TUBBOON; ชฎาพร ทับบุญ; Omthajit Pansri; อ้อมธจิต แป้นศรี; Naresuan University; Omthajit Pansri; อ้อมธจิต แป้นศรี; omthajitp@nu.ac.th; omthajitp@nu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 627
< previous   next >