Please use this identifier to cite or link to this item:
http://nuir.lib.nu.ac.th/dspace/handle/123456789/3533
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศรัณย์ จันทร์ประเสริฐ | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T07:35:01Z | - |
dc.date.available | 2021-09-08T07:35:01Z | - |
dc.date.issued | 2550 | - |
dc.identifier.uri | http://nuir.lib.nu.ac.th/dspace/handle/123456789/3533 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยนเรศวร | en_US |
dc.subject | วิศวกรรมจราจร -- วิจัย | en_US |
dc.subject | จราจร -- การควบคุม | en_US |
dc.title | ผลของการเพิ่ม-ลดความเร็วต่อระบบยานพาหนะ-โครงสร้าง-ความขรุขระ | en_US |
dc.title.alternative | EFFECT OF ACCELERATION-DECELERATION TO ROUGHNESS-VEHICLE-STRUCTURE SYSTEM | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | ปริญญานิพนธ์ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
title.pdf | 122.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
abstract.pdf | 141.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
content.pdf | 120.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter1.pdf | 135.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter2.pdf | 312.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter3.pdf | 253.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter4.pdf | 290.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter5.pdf | 316.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter6.pdf | 263.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
chapter7.pdf | 116.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
references.pdf | 100.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
appendix.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in NU Digital Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.