Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021In-apps purchase intention of Chinese mobile game usersDEHUA AI; Dehua Ai; Parichart Rachapradit; ปาริชาติ ราชประดิษฐ์; Naresuan University; Parichart Rachapradit; ปาริชาติ ราชประดิษฐ์; parichartr@nu.ac.th; parichartr@nu.ac.th
2564การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจใช้บริการร้านทำผมชายในจังหวัดพิษณุโลกPLAIRAYA YOOTOMYA; ปลายรายา อยู่ถมยา; Phakjira Nugbanleng; ภัคจิรา นักบรรเลง; Naresuan University; Phakjira Nugbanleng; ภัคจิรา นักบรรเลง; pakchiran@nu.ac.th; pakchiran@nu.ac.th
2564ปัจจัยในการกำหนดราคาเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลดริ้งค์ โดยแบบจําลอง Hedonic Pricing ModelCHANAPHAT SRITHADA; ฌาณพรรธน์ ศรีธาดา; Phakjira Nugbanleng; ภัคจิรา นักบรรเลง; Naresuan University; Phakjira Nugbanleng; ภัคจิรา นักบรรเลง; pakchiran@nu.ac.th; pakchiran@nu.ac.th
2022Measurement of Tourist Attraction Performance: A Case Study of Sightseeing Places, ChinaPei Luo; Luo Pei; Patchanee Patitad; ภัชนี ปฏิทัศน์; Naresuan University; Patchanee Patitad; ภัชนี ปฏิทัศน์; patchaneep@nu.ac.th; patchaneep@nu.ac.th