Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
NU Intellectual Repository
วิทยานิพนธ์ มหาวิทยาลัยนเรศวร
คณะบริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์และการสื่อสาร
Search
Search:
All of DSpace
วิทยานิพนธ์ มหาวิทยาลัยนเรศวร
คณะบริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์และการสื่อสาร
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2566
การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อการใช้ไลน์ออฟฟิเชี่ยลแอคเคาท์ไปใช้ในการให้บริการของธุรกิจ ซัก อบ รีด ในจังหวัดพิษณุโลก
Chaloemchai Thana
;
เฉลิมชัย ทานา
;
Pimsara Yaklai
;
พิมสหรา ยาคล้าย
;
Naresuan University
;
Pimsara Yaklai
;
พิมสหรา ยาคล้าย
;
pimsaray@nu.ac.th
;
pimsaray@nu.ac.th
2566
การสื่อสารอัตลักษณ์อาหารท้องถิ่นจันทบุรีเพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวเชิงอาหาร
Wikhanesuan Tagong
;
วิฆเนศวร ทะกอง
;
Orawan Sirisawat apichayakul
;
อรวรรณ ศิริสวัสดิ์ อภิชยกุล
;
Naresuan University
;
Orawan Sirisawat apichayakul
;
อรวรรณ ศิริสวัสดิ์ อภิชยกุล
;
orawana@nu.ac.th
;
orawana@nu.ac.th
2566
กระบวนการสื่อสารเพื่อการสงเคราะห์สุนัขขององค์กรที่ไม่แสวงหาผลกำไรในรูปแบบเฟซบุ๊กแฟนเพจ
Mananya Chomchoei
;
มนันยา ชมเชย
;
Kittima Chanvichai
;
กิตติมา ชาญวิชัย
;
Naresuan University
;
Kittima Chanvichai
;
กิตติมา ชาญวิชัย
;
kittimac@nu.ac.th
;
kittimac@nu.ac.th
2566
โมเดลความผูกพันของผู้ใช้บริการธุรกิจร้านรับซื้อขยะรีไซเคิลในประเทศไทย
Worachai Wongcharoen
;
วรชัย วงษ์เจริญ
;
Nalinee Mohprasit
;
นลินี เหมาะประสิทธิ์
;
Naresuan University
;
Nalinee Mohprasit
;
นลินี เหมาะประสิทธิ์
;
nalineem@nu.ac.th
;
nalineem@nu.ac.th
Discover
Subject
3
Business
2
Management and administration
1
Commitment-Trust
1
Communication process
1
Customer Engagement
1
Decision to use the service
1
Dog foundation
1
Facebook Fan page
1
Gastronomy Tourism
1
Identity Communication
.
next >