Browsing by Author Wasin Liampreecha

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2562Accepting technology affects decision to buy online products of elderlySUTHASINEE TULANON; สุธาสินี ตุลานนท์; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562BIG DATA AS A STRATEGIC AND COST REDUCTION TOOLIN TRUCK SPARE PARTS INVENTORY MANAGEMENT:A CASE STUDY OF A SPARE PARTS STORE IN KAMPAENGPHET PROVINCE KAMOLCHANOK BANJONG; กมลชนก บรรจง; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562THE EFFECTING FACTOR OF LUXURY PRODUCTS FOR LGBTQ IN THAILANDTARIKAH CHATKAMONTHAM; ธาริกา ฉัตรกมลธรรม; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4FACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISION OF THAI FRANCHISE FOOD AND DRINK BUSINESS OF ENTREPRENEURS IN MUEANG DISTRICT, PHITSANULOKNARACHAORN SRIRAWICHCHAIDACH; ณรัชช์อร สิรวิชญ์ชัยเดช; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4Factors Influencing the Decision of Buying Crispy Banana with Tamarind Jam VIA e-MarketplaceRATCHA PHUKPHAYON; รัชชา ผูกพยนต์; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562Production and quality process management strategies with technology of ready-to-eat foods industry in the 4.0 eraSUTTIDA CHAISRI; สุทธิดา ฉายศรี; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications