Browsing by Author Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 33  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2562Accepting technology affects decision to buy online products of elderlySUTHASINEE TULANON; สุธาสินี ตุลานนท์; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563ADAPTATION AND SATISFACTION OF THE SERVICE OF THE PROVINCIAL SAVINGS BANKS KAMPHAEANG  PHET IN THE CRISIS OF COVID-19SAROCHA CHOTI; สโรชา โชติ; Pnomsit Sonparjuk; พนมสิทธิ์ สอนประจักษ์; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563Analysis of Opinions about Vehicle on Social Networking Sites in Thailand using Social Media Analytics TechniquesSANYA KHRUAHONG; สัญญา เครือหงษ์; Anirut Asawasakulsorn; อนิรุทธิ์ อัศวสกุลศร; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562BIG DATA AS A STRATEGIC AND COST REDUCTION TOOLIN TRUCK SPARE PARTS INVENTORY MANAGEMENT:A CASE STUDY OF A SPARE PARTS STORE IN KAMPAENGPHET PROVINCE KAMOLCHANOK BANJONG; กมลชนก บรรจง; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4A causal model analysis of innovative parcel delivery service in ThailandPEERANAT INKAEW; พีรณัฐ อินทร์แก้ว; Kanokkarn snae Namahoot; กนกกาญจน์ เสน่ห์ นมะหุต; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563Communication for the inheritance of Muay Thai culture, Phraya Phichai Dab Hak Uttardit Province Sai Sakul ChaowanpreechaJARIYA BUAKHAM; จริยา บัวคำ; Pnomsit Sonparjuk; พนมสิทธิ์ สอนประจักษ์; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563Communication for the Transmission and Adaptation the Festival of the ChaomaeTubtim in Pichai UttaraditPHATTANAPORN TANAWANPINYO; ภัทรพร ธนวันต์ภิญโญ; Pnomsit Sonparjuk; พนมสิทธิ์ สอนประจักษ์; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2561Communication Strategies through Facebook page in Phitsanulok ProvinceKANOKNART LIKITPRIWAN; กนกนาถ ลิขิตไพรวัลย์; Poonsuk Pramoratat; พูนสุข ภระมรทัต; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562THE EFFECTING FACTOR OF LUXURY PRODUCTS FOR LGBTQ IN THAILANDTARIKAH CHATKAMONTHAM; ธาริกา ฉัตรกมลธรรม; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562Factors Affecting Performance of Retirement Mutual Funds (RMF)PATHOMPONG PUKNARK; ปฐมพงศ์ พุกนาค; Supannee Buasook; สุพรรณี บัวสุข; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4FACTORS AFFECTING PHOTOGRAPHER SELECTION IN SOCIAL MEDIANAPAPACH KAEWKUMPOL; ณภาภัช แก้วกำพล; Pudtan Phanthunane; พุดตาน พันธุเณร; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4Factors affecting the consumers’ purchase decision to buy Toyota cars in PhitsanulokNARUECHORN PHUKOWLUAN; นฤชร ภูเก้าล้วน; Nalinee Mohprasit; นลินี เหมาะประสิทธิ์; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4FACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISION OF THAI FRANCHISE FOOD AND DRINK BUSINESS OF ENTREPRENEURS IN MUEANG DISTRICT, PHITSANULOKNARACHAORN SRIRAWICHCHAIDACH; ณรัชช์อร สิรวิชญ์ชัยเดช; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563Factors Affecting the Satisfaction of Traditional Media Advertising and Social Media Advertising and the Effect of the Advertisings’ Satisfaction on the Intention to Apply for a Car Registration LoanNOPADOL SUKOLRATMANEEKORN; นพดล ศุกลรัตน์มณีกร; Anirut Asawasakulsorn; อนิรุทธิ์ อัศวสกุลศร; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4Factors Influencing the Decision of Buying Crispy Banana with Tamarind Jam VIA e-MarketplaceRATCHA PHUKPHAYON; รัชชา ผูกพยนต์; Wasin Liampreecha; วศิน เหลี่ยมปรีชา; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2562FACTORS OF USING ONLINE MEDIA IN READING NOVELS OF GENERATION BABY BOOMER AND GENERATION XTHANAKORN THEERAWUTTICHAIKIT; ธนกร ธีระวุฒิชัยกิจ; Nalinee Mohprasit; นลินี เหมาะประสิทธิ์; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563GASTRONOMY TOURISM UNIQUENESS OF SECONDARY CITIES IN THE LOWER NORTH-EASTERN PROVINCIAL CLUSTER 1KATIKA KLINJANDANG; กติกา กลิ่นจันทร์แดง; Siripen Dabphet; ศิริเพ็ญ ดาบเพชร; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563Human resources for health planning in primary health care : Case study Suphanburi provinceSOPEE SAMKHAM; โศภี เสมคำ; Pudtan Phanthunane; พุดตาน พันธุเณร; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
2563THE INTERPRETATION OF SENSE OF PLACE FOR TOURISM THROUGH ECO-MUSEUM IN THAILANDPRAPAPORN SANYAKOON; ประภาพร แสนยากุล; Petchsri Nonsiri; เพชรศรี นนท์ศิริ; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
4Marketing communication and motivation affecting the consumers’ decision to select petrol station in PhitsanulokSAOWALUK DISDEE; เสาวลักษณ์ ดิษดี; Nalinee Mohprasit; นลินี เหมาะประสิทธิ์; Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications