Please use this identifier to cite or link to this item: http://nuir.lib.nu.ac.th/dspace/handle/123456789/754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวนาวัลย์ ดาตี้-
dc.date.accessioned2019-08-27T02:47:10Z-
dc.date.available2019-08-27T02:47:10Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://nuir.lib.nu.ac.th/dspace/handle/123456789/754-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยนเรศวรen_US
dc.subjectการเลือกซื้อสินค้าen_US
dc.subjectสินค้าอุปโภคบริโภค –– การตัดสินใจen_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์การen_US
dc.titleโครงการวิจัยเรื่องภาพลักษณ์องค์กรกับการตัดสินใจซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคของประชาชนในเขตภาคเหนือตอนล่างen_US
dc.title.alternativeCorporate image and consumer products buying decision of people in the lower North of Thailanden_US
dc.title.alternativeภาพลักษณ์องค์กรกับการตัดสินใจซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคของประชาชนในเขตภาคเหนือตอนล่างen_US
dc.typeResearchen_US
Appears in Collections:ผลงานวิจัยบุคลากร

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdf25.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in NU Digital Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.