Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
NU Intellectual Repository
วิทยานิพนธ์ มหาวิทยาลัยนเรศวร
คณะบริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์และการสื่อสาร
Search
Search:
All of DSpace
วิทยานิพนธ์ มหาวิทยาลัยนเรศวร
คณะบริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์และการสื่อสาร
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-1 of 1 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2564
พฤติกรรม และส่วนประสมการตลาดในมุมมองลูกค้า (7Cs) ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออสังหาริมทรัพย์ประเภทที่อยู่อาศัยแนวราบของกลุ่มผู้บริโภคยุค Millennials ในจังหวัดพิษณุโลก
AUTAWE SANGWATTANANON
;
อัฐวีร์ แสงวัฒนานนท์
;
Pawinee Stargell
;
ภาวิณี สตาร์เจล
;
Naresuan University. Faculty of Business,Economics and Communications
Discover
Subject
1
Business
1
Marketing Mix 7C’s
1
Millennials
1
Real Estate
1
อสังหาริมทรัพย์, อสังหาริมทรัพย์ป...
Date issued
1
2564