Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
NU Intellectual Repository
Browsing by Subject Gamification
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 8 of 8
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
17
The Development of Learning Activities by using Design Thinking with Gamification to promote Problem solving Thinking Ability for Vocational Certificate Students
Papatsorn Kongnisai
;
ปภัสสร คงนิสัย
;
Tipparat Sittiwong
;
ทิพรัตน์ สิทธิวงศ์
;
Naresuan University
;
Tipparat Sittiwong
;
ทิพรัตน์ สิทธิวงศ์
;
tipparats@nu.ac.th
;
tipparats@nu.ac.th
3
THE DEVELOPMENT OF LEARNING ACTIVITY BASED ON MATHEMATICAL MODELING AND GAMIFCATION TECHNIQUE TO PROMOTE MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING SKILL ON GRAPH AND LINEAR RELATIONS FOR GRADE 7 STUDENTS
SUPISARA JANPENG
;
ศุภิสรา จันทร์เพ็ง
;
Chakkrid Klin-eam
;
จักรกฤษ กลิ่นเอี่ยม
;
Naresuan University
;
Chakkrid Klin-eam
;
จักรกฤษ กลิ่นเอี่ยม
;
chakkridk@nu.ac.th
;
chakkridk@nu.ac.th
3
The Development Of Thai Literature Analytical By Gamification Collaborative Learning For Matthayomsueksa 6 Students
SIRIPORN PREMPREE
;
ศิริพร เปรมปรีดิ์
;
Krittayakan Topithak
;
กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์
;
Naresuan University
;
Krittayakan Topithak
;
กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์
;
krittayakant@nu.ac.th
;
krittayakant@nu.ac.th
3
HISTORY LEARNING ACTIVITY OF NAN OLD CITY AREA BY USING GROUP INVESTIGATION PROCESS AND GAMIFICATION FOR THIRD YEAR SECONDARY SCHOOL STUDENTS AT SRISAWATWITTAYAKARNCHANGWATNAN SCHOOL
NONTAYA WARTKUNCHORN
;
นนท์ธยา วาทกุลชร
;
Nattachet Pooncharoen
;
ณัฐเชษฐ์ พูลเจริญ
;
Naresuan University
;
Nattachet Pooncharoen
;
ณัฐเชษฐ์ พูลเจริญ
;
Nattachetp@nu.ac.th
;
Nattachetp@nu.ac.th
2566
การจัดการเรียนรู้แบบจำลองเป็นฐานร่วมกับเกมมิฟิเคชัน เพื่อพัฒนาสมรรถนะการอธิบายปรากฏการณ์ในเชิงวิทยาศาสตร์ เรื่อง โมเมนตัม และการชน ของนักเรียนชั้นมัธยมชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4
Nanthita Mongkhonsri
;
นันทิตา มงคลศรี
;
Thitiya Bongkotphet
;
ธิติยา บงกชเพชร
;
Naresuan University
;
Thitiya Bongkotphet
;
ธิติยา บงกชเพชร
;
thitiyab@nu.ac.th
;
thitiyab@nu.ac.th
2566
การพัฒนากิจกรรมการเรียนรู้ตามแนวคิดเกมมิฟิเคชัน เพื่อเสริมสร้างทักษะการพูดภาษาอังกฤษเชิงธุรกิจ ของนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูง
Warissara Deenan
;
วริศรา ดีนาน
;
Wichian Thamrongsotthisakul
;
วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล
;
Naresuan University
;
Wichian Thamrongsotthisakul
;
วิเชียร ธำรงโสตถิสกุล
;
wichianth@nu.ac.th
;
wichianth@nu.ac.th
2565
การพัฒนาความสามารถด้านการอ่านสะกดคำภาษาไทย โดยใช้การจัดการเรียนรู้เชิงรุก (Active Learning) ร่วมกับแนวคิดเกมิฟิเคชั่น (Gamification) สำหรับนักเรียนที่มีภาวะถดถอยทางการเรียนรู้ (Learning loss) ในสถานการณ์การโควิด-19 ชั้นประถมศึกษาปีที่ 3
Benjaphorn Phonla-krai
;
เบญจพร พลไกร
;
Brapaas Pengpoom
;
ประภาษ เพ็งพุ่ม
;
Naresuan University
;
Brapaas Pengpoom
;
ประภาษ เพ็งพุ่ม
;
brapaasp@nu.ac.th
;
brapaasp@nu.ac.th
2565
การพัฒนาความสามารถในการเขียนสะกดคำของนักเรียนที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ ชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โดยใช้การจัดการเรียนรู้เทคนิคเกมมิฟิเคชั่น ร่วมกับวรรณกรรมเป็นฐาน
Bunyachat Sangkatklang
;
บุญญฉัตร สังกัดกลาง
;
Songphop Khunmathurot
;
ทรงภพ ขุนมธุรส
;
Naresuan University
;
Songphop Khunmathurot
;
ทรงภพ ขุนมธุรส
;
songphopk@nu.ac.th
;
songphopk@nu.ac.th